Saturday, January 10, 2009

boring sunday...


minggu ni tak de aktiviti sgt... tu yg rasa boring sikit... cam aku ckp seblm ni, nak start aktif semula kat gym... at least blh lepas gian angkat berat... hahaha... dah lama tinggalkan angkat berat ni...

fikir punya fikir bagus jugak kalo sambung belajar tapi tu la... brg2 kat umah punyalah byk! mak aku pun bising dgn tak abis2 belajar.... entah la.. fikiran pun bercelaru kalau dok fikir semua tu... there is frustration in my life but definitely i don't need to write here... lebih baik buat kerja2 yg berfaedah...

Friday, January 9, 2009

090109....


ari ni mmg busy kat tempat keje... sampai aku pun naik pening kepala.... nasib baik tak botak kepala! hehehe... crew cut pun kira ok jugak la...
rasanyer dah lama aku stop pegi gym... so rasanyer nak start balik... lagi nak besarkan badan... hahaha... makan pun makin lama makin selera... so better start exercise yg heavy2 sikit...
lagi satu... elaun bulan ni naik! yahoo.... murah rezeki diharapkan tahun ni... paham2 je la tahun 2009 ni... ekonomi negara dijangka lagi teruk meleset... so, better start saving byk2.... berapa byk tu... sendiri mau ingat la...

Sunday, January 4, 2009

weekend...

ari ni sebenarnye ada attend wedding kat tabung haji... tapi masalahnyer aku terlupa bawak kamera.. so, pakai kamera member je la... pic tu later la aku upload kat sini nanti...

balik umah chatting dgn member yg dok kat LA.. hah! apa nak cakap... 2 jam chatting... sedar tak sedar dah masuk maghrib...

mlm pulak aku study sikit... bukannyer apa... sbb kak angkat aku tanya soalan tapi sbb tak berapa pasti... tu yg bersemangat nak study semula... refreshment utk otak aku... tapi rasanyer masih power lagi otak ni.... hehehehe....

kak angkat aku nak sit for exam kat UK... sayang aku tak dpt ikut... kalo tak, enjoy sakan la aku kat UK... dia sibuk gi exam, aku pulak sibuk berjalan... hehehe....

Saturday, January 3, 2009

pic masa birthday...






ni la cake yg depa beli bagi surprise kat aku... dah lama tak tiup lilin... tu la pasal... rasa semcm je bila nak kena tiup masa tu... hahaha... almost speechless jugak sbb kena bagi ucapan... maklum je la... bos aku ada masa tu....

Friday, January 2, 2009

2.1.2009 my birthday.....

ari ni birthday aku.... baik dari e-mail ke... sms ke.... penuh dgn ucapan harijadi aku.... hehehe... tapi yg paling best... staf kat tempat keje aku buat surprise kat aku.... siap beli kek tapi sebelum tu ada nyanyian happy birthday kat aku.... nantilah... aku akan upload pic tiup lilin kek birthday aku...

Tuesday, December 30, 2008

Al-Fatihah untuk nenek kesayangan aku...

baru je dapat call dari ayah aku ptg tadi... nenek aku baru je meninggal... sedih tu memang la sedih tapi sbg umat Islam kita kenalah redha apa yg berlaku...

Tuesday, December 23, 2008

balik kg...


esok... aku nak balik kg... lama jugak tak balik kg ni... mmg rindu jugak la dgn mak ayah aku... pagi keje tapi yg best ptg dapat off... bos pun tak kisah aku ambik off ptg sbb dia tau flight aku jam 5 ptg...
tapi yg penting sekali... aku nak melawat nenek aku yg dah uzur... harap2 dapat jumpa la... selama ni merana jugak aku... ye lah... nak balik pun susah jugak sbb komitmen tempat keje... apa2 pun, aku hanya berserah pada Tuhan...